Et kreativt skoleliv medmening og muligheder

HareskovensLilleskole

Hareskovens Lilleskole søger administrativ leder

Vi leder efter en administrativ multikunstner med passion og stærk kompetence inden for proaktiv økonomistyring og med forståelse for, hvordan økonomien kan understøtte vores pædagogik, og give mulighed for at vores visioner kan få liv på skolen. På Hareskovens Lilleskole bliver du en del af en engageret og kreativ medarbejdergruppe, på en skole med stærke værdier, fællesskabende traditioner, skønne børn og forældre.

Kan du se dig selv i følgende

  • Økonomisk og administrativ velfunderet
  • Arbejder selvstændigt, systematisk og kommer i mål med dine opgaver
  • Trives med at arbejde i et til tider hektisk miljø, med børn, forældre og medarbejdere, der ikke kan finde saksen, mangler en nøgle, har tabt en tand og derfor skal have et klistermærke, eller har brug for hjælp til at fikse kopimaskinen
  • God til at kommunikere og samarbejde med børn, ledelse, forældre & samarbejdspartnere
  • Imødekommende, positiv og anerkendende
  • Trives med en uformel og let stemning, hvor der plads til sjov i en travl hverdag
  • Lyst til at involvere dig i skolens sociale liv
  • Kendskab til og erfaring fra skoleverdenen er en fordel (gerne fra De Frie Grundskoler)
  • Kompetent til arbejde med og sætte dig ind i forskellige IT-redskaber og programmer


Så er det måske dig, der er vores nye kollega?

Vi er en ”gammel” lilleskole præget af fællesskab og lilleskoleånd, vi har stabil søgning til skolen og en sund økonomi. På Hareskovens Lilleskole er det gode børneliv i centrum. Vores mål er at sende tillidsfulde og idérige elever med mod på livet og en rygsæk fuld af faglige, musisk/kreative og sociale kompetencer ud i verden. Det er en værdi for skolen at have et tæt samarbejde mellem skole og hjem. Skolen har tradition for fælles lejrskole op til 6. klasse, karneval i København, årlige teaterprojekter, loppemarkedsfest og meget andet. Alt sammen noget der skaber et helt særligt fællesskab imellem børn, forældre og medarbejdere.

Primære arbejdsområder

  • Skolens overordnede drift og økonomi, budgettering, budgetopfølgning og årsregnskab
  • Lønadministration, -/indberetning og -/opfølgning
  • Refusioner og indberetninger til Undervisningsministeriet, Fordelingssekretariatet, det offentlige DK mv.
  • Viden og løbende opfølgning af de ansættelsesretlige områder (HK, 3F, BUPL, LC)
  • It strategi, indkøb og sikkerhed
  • Bygningsadministration, -/vedligeholdelse og planer for udvikling af bygningsmassen i samarbejde med ledelsen
  • Styring og ledelse af skolens pedeller, administration, køkken og rengøringsordning
  • Planlægning af de medarbejdernes arbejdstid i samarbejde med ledelsen
  • Ad hoc rapportering og beslutningsoplæg til brug ved bestyrelsesmøder
  • Modtage sygemeldinger, finde vikarer, udarbejde ferieplaner, skemalægning mv.
  • Samarbejde og sparring med den øvrige ledelse

                     

Ansøgningsfrist er 1. juni 2020 kl. 12. 1. samtale 3.-4. juni, 2. samtale i uge 25, mellem samtalerne vil der være en test. Ansættelse pr. 1. august 2020. Ansøgningen sendes pr. mail til cew@hareskovenslilleskole.dk 

Du kan læse mere om skolen på skolens hjemmeside www.hareskovenslilleskole.dk. Du er også velkommen til at kontakte skolens leder, Charlotte Eriksen Winding, for at høre mere om stillingen på cew@hareskovenslilleskole.dk eller tlf.: 26667920.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Frie Grundskoler og Finansministeriet.